Lions Liikuntaviikko

• 11.19.5.2024

Kevään Lions Liikuntaviikko 11.-19.5.2024 – meidät kaikki on haastettu liikkumaan ja edelleen myös kävelemään!

Presidentti Sauli Niinistö vietti syksyllä 2023 syntymäpäiviään kävellen, ja haastoi meidät kaikki kansalaiset kävelemään. Nyt meillä lioneilla on mahdollisuus vastata haasteeseen, koska liikuntaviikko tulee jälleen! Liikunta todistetusti hoitaa ja ehkäisee monen sairauden hoitoa, ja jo pienikin määrä liikuntaa on hyödyksi: jokainen askel siis lasketaan. Ja laskentaa tehdäänkin tällä kerralla uudistetulla, yksinkertaisella nettipohjaisella työkalulla.

Kevään uutuus: Kirjaamme liikkumisesta

• 'Liikuttuja tunteja' = lions klubien jäsenten liikunta JA
  • 'Liikutettuja tunteja' = lions-tapahtumiin kutsuttujen liikkumista, mukaan innostettujen sukulaisten ja ystävien liikkumista, jne

Liikkua voit yksin, klubisi kanssa, kaverin tai ventovieraiden kanssa (jolloin samalla liikkuessa voit kertoa meidän Lions-järjestöstä, ja houkutella uusia jäseniä klubiisi). Ja miksi et vaikka yhdistäisi liikuntatapahtumaa johonkin ympäristöä palvelevaan tapahtumaan, kuten vaikka Kulmat kuntoon tai vastaava? Vain mielikuvitus on siis rajana!

Nyt kaikki mukaan ja näytetään että olemme valtakunnan liikkuvin järjestö!

Kävelyn iloa jaamme facebookissa Lions Liikuntaviikko -ryhmässä.
Sieltä löydät myös ideoita “mitä kaikkea voin yhdistää kävelyyn”.

Ja... kun meistä moni kuitenkin haluaa seurata kuinka hyvin pärjäämme liikunnan määrässä, niin taas kirjaamme liikuntaa, kuten syksyllä 2023.. vähän uudistetulla tavalla. Kirjaustapa ja -ohjeet kevään 2024 osalta tulossa piakkoin!