Lions Kävelyviikko

• 30.9.8.10.2023

Syksyn Lions Kävelyviikko 30.9.-8.10.2023 – meidät kaikki on haastettu kävelemään!

Moni lienee huomannut uutisista että Tasavallan Presidentti Sauli Niinistö vietti syntymäpäiviään kävellen, ja haastoi meidät kaikki kansalaiset kävelemään? Nyt meillä lioneilla on mahdollisuus vastata haasteeseen, koska kävelyviikko tulee jälleen! Liikunta todistetusti hoitaa ja ehkäisee monen sairauden hoitoa, ja jo pienikin määrä liikuntaa on hyödyksi: jokainen askel siis lasketaan. Ja laskentaa tehdäänkin tällä kerralla uudistetulla, yksinkertaisella nettipohjaisella työkalulla.

Liikkua voit yksin, klubisi kanssa, kaverin tai ventovieraiden kanssa (jolloin samalla kävellessä voit kertoa meidän Lions-järjestöstä, ja houkutella uusia jäseniä klubiisi). Ja miksi et vaikka yhdistäisi kävelytapahtumaa johonkin ympäristöä palvelevaan tapahtumaan, kuten vaikka Kulmat kuntoon tai vastaava? Vain mielikuvitus on siis rajana!

Nyt kaikki mukaan ja näytetään että olemme valtakunnan kävelevin järjestö!

Kävelyn iloa jaamme facebookissa Lions Kävelyviikko-ryhmässä.
Sieltä löydät myös ideoita “mitä kaikkea voin yhdistää kävelyyn”.

Ja... kun meistä moni kuitenkin haluaa seurata kuinka hyvin pärjäämme askelien ja liikunnan määrässä, niin kirjaapa tiedot liikunnastasi tänne. :=)