Valtakunnallinen Lions Terveyskävely

Lions Terveyskävely - nyt isolla joukolla Otaniemessä Suomen Lions-liiton vuosikokouksen yhteydessä; kävelemme urheilukenttää ympäri, ihastelemme vehreää rantamaisemaa, tapaamme tuttuja, kohotamme kuntoa. Haastamme jokaisen vuosikokouskävijän kiertämään 5 kierrosta eli 2 km.

Leikkimielisenä kisailuna piirien välinen kierrosten keräys.

Avoin perhetapahtuma

Tämä Valtakunnallinen Lions Terveyskävely on samalla osa kaikille avointa perhetapahtumaa - Rantariehaa. Koko perhe mukaan!

Diabetes ja Sydän

Paikalla on Pääkaupunkiseudun Diabetesyhdistyksen (PSDY) asiantuntijat mittaamassa verensokerisi ja antamassa tietoa sekä vastauksia kysymyksiisi.

Mukana myös Sydänyhdistys - heidän pisteessään pääset tutustumaan sydäniskuriin ja vaikkapa harjoittelemaan sen käyttöä.

Milloin

Lions Terveyskävelyyn voit osallistua omaan tahtiisi milloin vain viikonlopun aikana. PSDY ja Sydän ovat paikalla perjantaina 9.6. klo 14-18, jolloin tapahtuma on myös avoin yleisölle. Tämä on siis ehdottomasti paras aika käydä suorittamassa "kokouskansalaisvelvollisuutesi" :=)