Kävelyviikon tulosten kirjaus

Kävelyviikon tuloksia voit kevään 2023 kävelyviikolla kirjata kahdella tavalla:

1. HeiaHeia-alustalla

2. "Perinteisellä lomakkeella" - jos päädytte tämän käyttöön, niin kirjauslomake on "perinteisessä paikassa": https://jellona.info/diabeteskavely/diabetes/

Mikä HeiaHeia?

HeiaHeia on käytössä kokeiluna kävelyviikolla 6.-14.5.2023, ja tulosten perusteella päätämme jatkosta.

"HeiaHeia on moderni tapa tarjota hyvinvoinnin ja terveyden edistämisen palveluita: esim. hyvinvointikampanjoita." https://www.heiaheia.com/fi/

Miksi HeiaHeia?

HeiaHeia-sovelluksessa voit paitsi kirjata tietoja, myös kannustaa kavereita ja seurata tulosten kertymistä. Anna vaikka kannustava 👍💪👏.

Kävelyviikon jälkeenkin voit jatkaa HeiaHeian käyttöä, asettaa itsellesi tavoitteita ja seurata askelten kertymistä.

Mitä ja miten kirjataan HeiaHeiassa

HeiaHeiassa meillä on Kävelyviikon aikana 'kampanja', johon kirjaat liikutun ajan. Laji on tietysti mielellään kävely, mutta voit käyttää muitakin lajeja. Kaikki "tavallinen liikunta", mukaan lukien hyötyliikunta hyväksytään.

Kaikkien lajien käsittelemiseksi tasapuolisesti keräämme vain liikuntaan käytettyä aikaa. Kirjauksissa muista siis antaa liikunnan Kesto - syötä niin tarkka tieto kuin haluat ja pystyt.

HeiaHeian käyttö kirjauksissa

HeiaHeia on sovellus, jota voit käyttää tietokoneen selaimella tai mobiililaitteella. Sovelluksen käyttöä varten luot itsellesi tunnukset - kirjautumisen jälkeen pääset syöttämään liikuntatietosi TAI voit kytkeä jonkin liikuntaasi jo mittaavan laitteen siirtämään tiedot automaattisesti.

Eteneminen:

1. Keskustele klubissasi

a) lähdettekö mukaan HeiaHeian kokeiluun

b) kirjaavatko kaikki itse tulokset VAI perustatteko klubille yhden "haamukäyttäjän", jolle keräät kaikki klubilaisten liikuntatulokset

2. Ilmoita klubisi mukaan HeiaHeian käytön kokeiluun alla olevalla lomakkeella

3. Ota HeiaHeia käyttöön alla olevan ohjeen mukaisesti - joko yksi klubin "haamukäyttäjä" tai kaikki klubilaiset ottavat itse käyttöön

4. Harjoitelkaa HeiaHeian käyttöä ja kirjaamisia heti - varsinaiset Kävelyviikon tulokset on sitten helppoa kirjata sen ajan tullessa

Lataa / tulosta tästä ohje HeiaHeian käyttöön:

Aiomme kokeilla HeiaHeian käyttöä klubissani / ryhmässäni seuraavasti:

HeiaHeian käyttötapa
Aiomme käyttää kirjaustapoja seuraavasti